Ledig

Hallå babes!

Idag är jag ledig vilket innebar sovmorgon, och jag kan säga er att det var behövligt. Så nu har jag just gjort mig i ordning och ätit frukost, så jag ska snart bege mig in till stan. Sen ikväll/eftermiddag så kommer ju min skatt hem så ikväll blir det bara massa mys med honom.

Alltså filmen igår, jag kan verkligen inte sluta tänka på den, så den måste nog vart riktigt bra ;) Nej men den var så sorglig och då kan jag aldrig sluta tänka på det för jag vill ju att det ska vara ett lyckligt slut. Men som jag skrev igår så rekomenderar jag er att se den. En mycket bra film!




Mina fina liljor har slåt ut ännu mer nu. Jag är chockad att dom fortfarande lever och är så fina för blommor verkar ha en tendens att dö i mitt rum, men inte dessa ;)




Kommentarer
Postat av: Alexandra

Grymt bra va den raring :D ha en bra dag <3

2010-03-19 @ 11:57:41
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback