Lägenhet

Good morning babes!

I helgen har det var riktigt dålig uppdatering från mitt håll. Men nu är jag tillbaka. Min helg har vart ganska lugn och mest beståt av jobb. Så igår var det jobb på a6 sen efter det åkte vi och kollade på lägenheteen som vi förmodligen kommer att ta över efter sommaren ;)
 Haha juste jag har nog glömt att nämna det här men det är så att Jesers stora syster Emma och hennes kille Andreas ska flytta till stockholm och då ska vi nog få ta hans lägenhet på torpa ;) Så igår fick jag äntligen se den och den kändes jätte stor, mycket större än jag trodde den skulle vara och perfekt lägge så den kommer nog bli kanon! Men man ska inte roppa jippi än med detta heller för man vet ju aldrig om det blir ändringar men i såna fall kollar vi på något annat för nu är det dags efter sommaren för oss.




Bilden är inte på lägenheten utan tagen från google!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback