Home sweet home

Hej babes!


Nu har jag ungefär vart hemma i lite mer än en timme. Det är detta som är det sega med att jobba på a6 när man stänger vid 20.00, jag är ju inte hemma förens vid tjugo i nio ungefär så då är det typ bara att äta och sen gå och lägga sig ;) Men men det finns ju fördelar med såklart. Idag var det en lugn dag på jobbet, hände inte så speciellt mycket.

Nu tänkte jag krypa ner och kolla på en film som man kan somna till, i mon är jag ledig men ska upp tidigt i alla fall för vid 10 i morgon ska jag vara inne i stan hos dokton sen efter det fixa ärenden på stan och a6 och senare träffa Rosanna och sen Julia så det blir fullt upp i mon.
Sov gott mina kära läsare.




Kommentarer
Postat av: Nikki

Hallå dissarn! Kan ju inte skita i att svara ;)

2010-03-15 @ 22:22:02
URL: http://nikkijohansson.blogg.se/
Postat av: svar till min bror.

min sötnos

2010-03-15 @ 23:34:57
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback