Home from work

Hej gullungar!

Kom just hem efter en dag på jobbet. Idag var det jag och Jonna som jobbade och vi hade allt lite mer folk denna helgen än förra vi jobbade ihop ;) Så det var skönt och dagen gick fort. Nu ska jag bara ta de lugnt innan kvällen. För ikväll blir det fika och bowling med Alexandra och Robin! Ska bli himla kul att hitta på något kul eftersom senarst var ju i Thailand i Januari. Kommer bli riktigt kul.



Igår var det en super mysig dag. Jag och älsklingen hade en mysdag hela dagen, så på förrmiddagen tog vi de bara lugnt sen på eftermiddagen körde vi in hans föräldrar in till stan och då stannade vi till med några blommor på min farfars grav. Efter det åkte vi och kollade på hans lille bror som spelade innebandy. Sen på kvällen åkte vi hem till habo där älsklingen lagade super god mat till mig. Så det blev en kanon dag!






Bilder: Från farfars grav igår.




Kommentarer
Postat av: hannah

va fina blommor ni la dit :)

vartifrån är din väska?

2010-03-06 @ 16:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback