Hel dag !

Hej babes!

Idag blev det sovmorgon vilket var fruktansvärt skönt. Så nu har jag och gubben just ätit lite frukost och ska sätta oss framför tv lite innan vi gör oss i ordning. Idag ska jag tillbringa hela dagen med gubben eftersom det var så länge sen vi hade en hel dag ihop bara han och jag. Så vi ska ha en mysdag. Vi kanske ska åka förbi farfars grav en sväng sen åka och hälsa på morfar med. Men får se lite vad som händer. Ha de så bra så länge så hörs vi framåt dagen sen gullungar, Hugs & Kisses





Bild: Jag och älsklingen, Thailand "Bangkok"

Haha såna äkta turister ;)




Kommentarer
Postat av: driola

men shit vad bra att veta det! tack så mycket hjärtat! : )

2010-03-05 @ 12:45:30
URL: http://driola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback