Ge mig sommar!

Kom hem för en stund sen från jobbet. Idag kändes de lite som kaos på jobet eftersom vi fick våran nya data kassa idag så dom höll på att fixa med den så allt var huller om buller. Sen skulle vi ju flytta om i butiken med med vilket inte underlättade all söra ;) Men det ska bli himla kul med nytt kassa system i alla fall. Så jag längtar tills det kommer igång.
Nu har jag just fått i mig lite mat så jag tänkte kanske kolla om jag ska ta mig i kragen och baka lite. Men är inte säker på att jag orkar det. Är galet trött idag alltså. Men det märker vi senare hur de blir ;)


Saknar värmen mer än ni kan ana. Jag trodde att efter en månad i solen att jag skulle känna att det räckte men det gör jag verkligen inte. Jag har nästan bara fått ett större behov av att åka. Jag saknar Thailand så galet mycket så jag säger bara de, så fort jag kan ska jag åka tillbaka dit. Så ge mig sommar och sol nu! Tänk va mysigt en sommarkväll innan solen går ner man känner lukten av nyklippt gräs och folk som grillar! Det är sommar för mig och den bästa årstiden som finns!





Kommentarer
Postat av: alexandra

Ja jag fick tag i den rosa :D . Beställde den gröna också. haha! Den såg också härlig ut. Men får se om jag behåller den. Hallå, vi hade ju kunnat bada i badtunna och basta på lördag kväll? hade inte det var mysigt ;P bara ett förslag då. hihi. <3

2010-03-04 @ 18:28:56
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback