Fredag

Hej babes!

Kom just hem från en dag på jobbet. Haha det är så mycket roligare att jobba nu med den nya kassan. Känner mig som ett litet barn men jag tycker det är jätte kul att scanna in varorna och massa sånt :) Känns mycket proffsigare. Så jag klarade mig mycket bra idag på jobbet. Är ju inte helt hundra på allt än men det kommer nog komma ganska snart.

Nu ska jag snart köra in plutten till stan sen ska jag bara hem och fixa lite innan jag ska möta upp Julia. Vi ska ha myskväll och hyra fil och lite annat sånt mysigt ikväll. Haar ju inte sett henne på nästan två veckor nu vilket är illa. Så ska bli kul att se henne igen! Kanske hinner skriva mer ikväll sen. Men ha de så bra annars!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback