Fredag igen!

Godmorgon babes!

Nu sitter jag här med min frukost och ska skynda på lite för snart ska jag iväg till jobbet. Idag är jag lite nervös första gången sen jag började jobba på Village, för idag ska jag vara själv med det nya kassa systemet så vi får väl se hur det går ;) Det löser sig nog alltid.

Igår hann jag inte blogga innan hockeyn men jag tänkte göra de snabbt nu. Igår hade jag en mysig eftermiddag med Alexandra. Vi gick lite på a6 och investerade ett par nya solglasögon. Sen gick vi och fikade på det nya espresso house som har öppnat på a6. Det var himla mysigt där faktist. Sen kom jag hem och hann inte mer än fixa till mig lite innan det var dags att bege sig till hockeyn. Jag tycker inte HV var så himla bra igår men det är alltid kul att gå och kolla på i verkligheten ändå.

Nehe nu hinner jag inte med mer. Hörs efter jobbet sen och håll tummarna för mig med kassan ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback