Allt för min syster!

Hej babes!

Alltså jag sov ända till kl.13 idag! Jag tror aldrig att jag har gjort det innan, allvarligt talat. Men nu har det ju vart tre kvällar där man inte varit i säng förens sent.  Igår hade jag och min underbara Julia yskväll här hemma hos mig. Vi hyrde film och åt tre rätters middag (tack vare att mamma och pappa hade gäster) och massa godis. Så kvällen var jätte mysig med massa prat och skratt och även tårar, haha eller hur Julia ?!

Sen vid 3, halv 4 fick jag köra hem mammas och pappas gäster som var här så jag var inte hemma förens strax efter 4 tiden tror jag det var, så kanske inte så konstigt att jag sov ut ordentligt idag ;) Så nu ska jag lägga mig och kolla på "Allt för min syster" som alla ser är så himla bra och sorglig.
Min söndag kommer nog bli väldigt lugn och invnta att min skatt ska komma hem från Malmö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback