Dagens aktiviteter

Hej babes!

Nu har vi äntligen landat och lugnat ner oss efter dagens aktivitet. Var en sväng i habo först och sen åkte vi hem hit till oss med alla saker eftersom vi har allt samlat på hög i mitt gamla rum. Hittade som sagt massa fina och visa tråkiga men nödvändiga saker nu till flytten. Så det var jätte bra, det var ju mest därför vi åkte.
Men hittade självklart lite småplock till mig själv med min inte överdrivet mycket.
Sen fyndade jag ett par skor med vilket aldrig är fel. Har kollat på dom på scorett massa gånger eftersom jag tyckte dom skulle bli sjukt snygga till ett par jeans och ett läckert linne. Och på deras Outlet så kostade dom bara 199 kr nu, så kunde ju inte låta bli. Så jag, älsklingen, Lucas och Max hade en jätte mysig dag men alla var helt sega när vi åkte hem.


Tänkte jag kunde visa er några av mina fynd idag men orkar ju inte fota allt så ni får nöja er med några bara. Var ju som sagt ganska mycket vi handlade, men allt till lägenheten har vi redan lagt in i mitt gamla rum så de orkar jag inte hämta.



Mina heels som jag fyndade ;)



En pilatesboll som jag tänkt köpa ett tag nu, så nu jäklar ska jag få bikini kroppen.
Och så köpte jag ett ansiktsvatten och rengöring med.



Ett jätte fint linne med tunt fint tyg och sen så är det virkat vid bysten. Jätte söt på verkligen. Kommer bli riktigt fin nu i sommar till ett par jeans shorts och converse!



Ett par riktigt bra träningsbyxor.



Haha ni ser ju själva, vi har massa saker i mitt gamla rum som vi har samlat på oss nu men det är ändå så inyte allt där. Jesper har ju en del hemma hos sig med och sen har vi ju våran soffa och soffbord på pappas jobb. Så jag tror vi börjar bli redo nu ;) Bara lite små saker kvar som tallrikar, glas, bestick och lampor och lite annat. Sen så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback