Time for work!

Det tar ju inte alls emot just nu att behöva sätta sig i bilen och åka upp till a6 för att jobba. Klar blå himel och sjukt varmt, en sån dag man igentligen inte vill missa. Men verkligheten kallar så nu ska jag snart åka upp till jobbet. Jag får tänka posetivt, medans ni ligger och solar och bara har det skönt så gör jag lite nytta plus att tjänar lite pengar. Hah va säger ni nu då ;)
Ne jag är allt lite avis på er men sånt är livet, jag längtar till kroatien nu som bara den. Men som sagt jag vet ju att jag kommer få lite sol i sommar i alla fall. Så njut på i det härliga vädret gullungar!



Kommentarer
Postat av: Emmy

Vilken underbar klänning? Va är den ifrån? Så vacker är du:) hoppas du haft en bra helg;) kram

2010-06-27 @ 14:44:25
Postat av: Anna

Jaha "/ det var ju lite tråkigt. Sjukt snygg är den iallafall :). Tack så mycket. Finns ju så många fina långa men eftersom jag inte är så lång så måste man hitta den perfekta haha. Men jag letar på. Ha en bra dag på jobbet :)

2010-06-27 @ 15:18:51
URL: http://finalillaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback