Time for work!

Godmorgon Babes!

Igår spenderade jag hela dagen med Alexandra godingen.Vi började med en mysig lunch på george.Sen var vi överallt och ingen stanns känns det som. Haha. Alltså Eko, a6, Ikea och solåscenter. Men det är sånt man kan passa på att göra när man är lediga och det är skitväder. Man blir ju så mycket gladare av att få kolla runt och hitta massa fina saker man vill ha. 
Sen åkte vi hem till henne och kollade på den efterlängtade Dear John, den var riktigt bra faktist. Den utspelade sig inte riktigt som jag hade tänkt mig och jag trodde jag skulle gråta mer, men som sagt den var mycket bra ändå.

Sen åkte jag direkt hem till habo eftersom älsklingen min kom hem igår kväll. Så hade myskväll hemma hos honom. Så kom hem för ungefär en timme sen, så nu ska jag snart åka iväg tll jobbet.
Är ganska nervös idag eftersom vi ska ha utvecklingssamtal på jobbet. Jag har ju aldrig haft det innan så lite pirrigt är det allt. Men det kommer nog bli bra. Men ha en bra dag godingar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback