Sunshine !

Idag har det vart helt underbart väder vilket jag har tagit vara på. Så idag har jag och gubben luggit ute i habo hela dagen och solat och haft det skönt. Älskar att kunna ligga på en trädgård där ingen ser än och man kan se ut precis hur som helst. Kommer verkligen bli skillnad när man bor i stan sen, men då lär jag ju ta mig ut hit till mamma och pappa för att sola nästa sommar.

Just nu försöker jag mig på det här med pilatesbollen, haha vissa övningar är allt svårare än vad man tror. Och särskillt det här med att hålla balansen. Men det kommer bli jätte bra när jag allt kommit in i det. Haha.
Ikväll blir det grillning med familjen. Jesper är iväg och tränar ikväll så vi får se om han kommer eller inte ikväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback