Som på Julafton

Kom just hem efter en mysig förmiddag med min donna. Vi var uppe på a6 och kollade lite och sen tog vi en lunch uppe på Soya. Vilket inte var fel, sen skulle Alexandra börja jobbet så jag körde upp henne dit så nu sitter jag här och ska hoppa i bikinin och ge mig ut i det härliga vädret.

Jag skickade ju med en liten önskelista nu när hon var i USA så gissa vad jag fick idag :) Massa kul, det gör hela min dag. Jag ville nämligen ha ett par Steve Madden skor, fast först ville jag ha dom i beige men dom fanns inte riktigt i den färgen så vi körde på svarta. Men det gör ju inget för svarta går ju alltid hem, så nu har jag mina nya små älsklingar till min skosamling!

 Och så fick jag även 5 söta trosor från Victoria Secret och även ett jätte fint läppglans som jag kommer använda mycket nu i sommar. Och det bästa av allt, Jag bara älskar Reese´s. För er som inte vet var det är så är det godis som dom har i USA som är choklad och i så är det jordnötssmör. Så galet goda är dom så fick en hel påse med sånna så nu sitter jag här och proppar i mig massa av som. Mummms. Tack hjärtat för du fixade hem allt detta fina till mig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback