Regn, regn

Hej babes!

Vad är detta för tråkigt väder uta alltså. I och för sig så är det ju typ bara nu det har börjar regna men ändå. Får ju hoppas solen tittar fram snart i alla fall. Började ju dagen med att åka till frisören sen åkte jag hem en snabbis för att fixa till mig lite. Sen åkte jag in till stan för att fixa lite ärenden.  Sen kollade jag även på en maxiklänning som jag kollat på, jag ville ha den i marinblått men den fanns tyvärr inte i min stolek så jag tog en svart istället. Men det funkar ju alltid som sagt. Den kommer bli jätte fin till sommaren tror jag.

Tycker det är så himla fint med långklänningar men det är inte så ofta man anväder dom. Jag har ju en jag knappt använt men är så himla fin men denna är lite mer vardaglig så den kanske kommer lite mer till användning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback