REA

Hej babes!

Idag har jag och älsklingen min vart och fixat lite uppe på a6. Och idag var det visst massa rea igång vilket innebar massa folk. Igentligen hatar jag rea eftersom det är massa folk, stökigt och finns nästan aldrig stoleken som passar.  Men jag lyckades till och med hitta två saker. Jag har nämligen kollat på grå aktig kavaj på h&m men aldrig köpt den. Och idag tänkte jag göra de och gissa vad det var rea på, jo just den och det fanns bara två kvar och an av dom var såklart i min stolek. Så istället för att betala 399kr betalade jag 150kr. Hur bra var inte de då ?! Sen hittade en jätte för klänning/linne i rosa/aprikos färg med volang på ena sidan och lite djuppare i ryggen. Så himla fin är den. Sen blev det två halsband med.

Sen gick vi till Ikea och däär träffade vi Jesper syster Emma och hennes Andreas som vi tog en mysig fika med. Sen gick vi och kollade lite. Det slutade med att vi fick med oss lampor och saker till toan med oss hem. Så det var himla bra. Så det har vart en jätte mysig dag. Men nu skulle plutten iväg och spela fotboll så jag ska bara vänta tills han kommer hem då de blir myskväll.


Kommentarer
Postat av: Anonym

var spelar din kille?? :)

2010-06-18 @ 22:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback