Överraskning!

Hej godingar!
Hinner bara skriva ett snabbt inlägg nu innan jag måste bege mig iväg till kalaset.
Gissa vem som kom in och överraskade mig på jobbet idag ?! MIN JULIA!! Alltså kan ni fatta, det kan knappt jag göra. Jag blev så chockad så jag brast ut i gråt. Usch jag har vart helt bölig hela dagen efter det och nu när jag skulle berätta för mamma och pappa så började jag gråta igen. Haha vet inte vad det är med mig men jag blev bara så gald av att få se henne. Jag skulle ju ha åkt till henne och hälsat på i london nu men så körde de ihop sig, så då kom hon hem och överraskade istället! Åhh jag är så glad över att se henne. Nästan alla andra visste att hon skulle komma utan jag, till och min Jesper visste. Så hon åker hem på tisdag kväll så innan dess ska jag få umgås med min donna igen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback