Om en månad!

Godmorgon sunshines!

Hoppas ni har haft en bra helg ?! Nu är det måndag och ny vecka. Tiden går så himla fort, fattar inte var veckorna tar vägen alltså. Idag ska jag och hjärtat iväg och träffa dom på bygg invest eftersom vi ska skriva på papprena om lägenheten och så. Det är ju bara en månad kvar sen får vi lägenheten och då är det dags för målning av väggarna innan kroatien så när vi kommit hem från värmen kan flytta in. Åhh va jag längtar.

Sen ikväll ska vi träffa Julia hjärtat ocg hennes Jacob. Vi ska ut och äta på piren ikväll tänkte vi. Det kommer bli super mysigt verkligen, sen i mon åker stumpan tillbaka tyvärr men ska umgås med henne i mon i alla fall! Men jag skriver mer senare sen godingar!




Snart flyttar vi äntligen ihop jag och min älskling!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback