mysväder

Hej gullungar!

Kom hem för en stund sen från morfar. Vi hade varit där hela dagen jag och systerlyster. Han bjöd oss på mat och vi bjöd han på rabarberpaj. Sen så spelade vi ju självklart kort, det är bara ett måste när man är hos honom. Haha.
Så nu har jag just städat mitt rum vilket känns jätte skönt för det var sån himla röra inna. Men nu kan man åtminstonde se golvet igen.

Innan vi åkte till morfar stannade vi till hos mamma på jobbet och sen sprang vi bort och köpte våra fina skålar. Dom ser ut som dom fina iittala skålarna fast typ dubbelt så stora och bara att det inte är iittala. Och jag bara älskar ju min iittala skål som jag fick av Jespers underbara familj så den här kommer  nog bli jätte bra med. Så jag och Caroline köpte varsin transparant och mamma en rosa. Jätte fina verkligen. Min ska jag allt ha massa jordgubbar i sen, kommer bli kanon.

Och vi behövde bara ge 199 kr när det igentligen är 299, men dom hade skrivit fel i tidningen så hade man sett de priset där så fick man det för 199 kr i stället. Bra va ?! Nu blir det att krypa ner i soffan och kolla på några SATC
avsnitt eftersom det är sånt mys väder.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback