Minigolf!

Hej babes!

Nu är vi hemma igen. Jag och älsklingen var ju som sagt ganska rastlösa så vi tog bilen snabbt upp till elgiganten för arr kolla lite på olika tv modeller eftersom vi snart måste köpa en. Sen åkte vi upp till rosenlundsbadet för att spela minigolf. Har ni spelat minigolf där någon gång ?! Annars är det ett måste, själv har jag spelat där några gånger tidigare och jag tycker det är så himla kul och mysigt där uppe. Det är ju inga vanliga tråkiga bannor utan massa ovanliga och roliga. Så de måste ni testa.

Vi körde med den som förlorade fick bjuda på glass och självklart blev det jag. Men det var ganska jämt ändå. Sen åkte vi ner till Wok och köpte med oss lite mat hem så nu blir det bara myskväll det sista som är kvar av dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback