lyckad kväll

Idag mår man verkligen som man förtjänar men värt var det allt. Igår var det ju som sagt 20 års firande för underbara Alexandra. Så började kvällen hos henne där hon bjöd på super god mat och dricka. Så vi var där och hade det trevligt med massa prat, skratt och dans. Sen åkte vi vidare in till stan för en mycket bra utgång. Så hela kvällen var jätte trevlig verkligen. Så tror att lilla hönan blev nöjd med sin 20 års dag.

Men alltså jag dör, jag har så fruktansvärt ont i min rumpa (skinkan) eftersom det var någon som puttade mig igår så jag ramlade på den. Alltså det gjorde så himla ont och likaså idag det värker så fort jag bara rör på mig. Så idag var det lite gnälligt på jobbet över min lilla rumpa. Haha stackar Emmy som fick lysna på mitt gnällande. Men jag hoppas verkligen det går över snart för det är inte så skönt och halta runt som en gamal tant är inte så kul heller. Haha.

Bilderna är tagna från Alexandras blogg



Kommentarer
Postat av: Alexandra

tack själv för allt hjärtat, du är bra bra bra <3

2010-06-13 @ 23:45:49
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/
Postat av: sanna

grymt bra kväll :D

2010-06-14 @ 14:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback