Lördags kvällen

Godmorgon babes!

Igår var det ju 60 årskalas vilket var mycket trevligt. Massa god mat, dricka och trevligt folk. Så det var inte fel. Sen åkte vi vidare in till stan jag, Jesper, Ida, Marcus, Emma och Andreas för att gå gå ut ensväng. Men det blev en väldigt lugn kväll ändå. Vi satte oss på torpa förs och tog nåt glas sen gick vi vidare till någon ställe. Kommer aldrig ihåg vad det heter. Och sen blev det en pizza på det innan det var dag att åka bussen hem. Men det var en trevlig kväll.

Så jag och älsklingen tog halv tre bussen hem inatt och hoppade av hos mig. Men den stannar ju inte precis utanför huset så vi fick ju gå en kilometer i kylan i natt. Ingen värme alls om jag får säga det, men det gick ganska fort.

(bilder från våran kalla natt kl. 03.00)


Kommentarer
Postat av: ida

haha, sötnötar!

2010-06-20 @ 17:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback