Lördag

Hallå godingar!

Ännu en dag med detta underbara vädret. Men idag blir det inget solande för min del eftersom jag snart ska åka iväg till jobbet. Är lite avis på er som får vara hemma och njuta i solen faktist men som sagt jobbet kallar.

Haha jag säger bara en sak, min dag är gjord tack vara mina Reese´s. Har nästan ätit upp halva posen redan. Haha ne kanske inte riktigt men nästa. Man kan ju inte sluta äta. Bästa godisen ever!

Igår blev det en myskväll hemma i habo tillsammans med älsklingen. Det var så himla skönt att ha honom hemma igår så han fick ta hand om mig lite eftsom jag fortfarande är så fruktansvärt förkyld. Nehe nu hinner jag inte sitta här mer. Ha en bra dag !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback