London ?!

Godmorgon Godingar!

Hoppas ni har sovit gott, själv har man sovit som en stock vilket var skönt men vaknade upp med sån fruktansvärd smärta i halsen men det kanske går över fram mot dagen.
Åhh ni kan inte ana hur kul det var att få prata med Julia skruttan igår.

 Vi pratade i ca 40 min och det kändes nästan som om hon var hemma igen. Så nu kommer vi kunna höras mycket mer vilket känns skönt.
Vi pratade även om att vi ska komma ner till henne nu jag och älsklingen. Hennes Jacob ska nämligen med åka ner då så hon tyckte det var kanon så vi ska kolla lite närmare på det. I såna fall London her i come, haha.

Idag kommer även min Alexandra hem från USA! Äntligen, har kännt ganska tomt här hemma utan henne men idag kommer hon. Så får se om hon åker med till halmstad direkt eller om hon kommer hem så man kanske får träffa henne! Är så nyfiken på att få höra allt om resan. Jag är ju sån USA-nörd tyvärr så. Haha.
Nehe nu ska jag hoppa upp ur sängen och göra mig lite frukost. Ha en bra dag så hörs vi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback