If i could turn back time

godmorgon, godmorgon!

Igår efter jobbet åkte hela familjen hem till systelyster och Joel. Så vi var där och åt och hade det mysigt. Aldrig fel det. Sen åkte vi hem och jag och gubben somnade faktist ganska tidigt igår vilket var skönt. Och nu har han nämligen semester i 4 och en halv vecka vilket ska bli s skönt att få ha lite kavitetstid med honom. Så idag ska vi åka och fixa lite saker.

Alltså idag är det ett år sen det var vi. Det var VI som tog studenten. Vad hände med tiden, den har gått så himla fort. Jag önskar att det kunde vara våran tid igen. Studenten var bland det roligaste jag gjort i mitt liv och skulle gärna göra om det. Men idag är det alla 91:ors tid att göra det så jag får önska alla er grattis istället och se till att njuta av denna underbara dag, för den går lika fort över!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback