Guld & Leopard

Godmorgon Sunshines!

Igår spenderade jag hela dagen med Rosanna gumman. Vi låg ute och solade och hade de skönt. Sen på kvällen åkte jag hem till habo och spenderade min kväll där hos älsklingen. Mycket mysig dag. Fick även min nya bikini igår. I Love It! Så galet skön och snygg, den kommer bli min favorit nu i sommar tror jag faktist.
Vem kan inte älska när det är guld och leopard ?!

Nu tänkte jag gå ut och lägga mig lite i solen medans jag hinner för senare är det dags för jobb. Så tur att man har lite ledigt på förmiddagen i alla fall så man får njuta lite. Bara älskar när det är sånt här väder, man blir så mycket piggare och gladare. Take Care!



Kommentarer
Postat av: Anonym

bikinin är urläcker! vart har du köpt den? :D

2010-06-03 @ 19:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback