En bra dag!

Idag har vart en väldigt bra dag. Började med en jätte mysig förmiddag hos pärlan. Hon bjöd på en jätte god frukost som vi satte oss ute i solen och åt. Så det blev solning och massa prat innen det var dags för mig att göra mig iorning för jobbet. Så hon skulle cykla vidare till stranden så hon körde ner mig till jobbet. Haha hon är riktigt duktig på det här med att cykla med någon som sitter bakom.

Sen var det dags för jobb mellan 13.00-18.00. Och idag vet jag knappt vart tiden tog vägen, gick så himla fort idag. Kanske är för allt känns så mycket roligare och lättare när det är sånt här väder ute. Helt undetbart verkligen. Sen efter jobbet åkte jag och mamma och köpte en pizza vilket inte var fel. SÅ nu ska jag sätta mig lite ute och njuta av det sista av dagen.





Hittade min söta klänning som jag köpte i thailand som jag nästan hade glömt bort helt och hållet att jag hade. En söt svart klänning med mönster på och så en rosett i ryggen, sen fick det även bli mina cykelbyxor med spet på kanten.




Kommentarer
Postat av: Anonym

var har du köpt dina cykelbyxor? letar efter just sånna med spets! tack för en bra blogg o med bra uppdatering! :D

2010-06-17 @ 22:52:00
Postat av: Johanna

jag köpte dom på bikbok, 99 kr! Super sköna verkligen. Tack så mycket själv, alltid kul att få höra att de är bra :)

2010-06-18 @ 11:17:45
URL: http://johannaholmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback