Workie!

Good morning babes!

Igår var det ju jobb till 20.00 sen åkte jag direktt hem och gjorde mat eftersom jag var helt utsvulten. Sen skulle Jesper kolla på fotbollen så jag la mig i soffan med men så klart somnade jag.

Nu ska jag snart iväg till jobbet igen. Haha jobb jobb jobb, jag är ledsen men juste nu är det det som händer här i mitt liv.
Idag åker Jesper även iväg och kommer inte hem förrens på lördag eftermiddag/kväll vilket är surt. Så jag kommer vara helt ensam och kommer få somna ensam vilket jag inte gillar. Men men. Jag lovar jag ska ta mig i kragen och komma med bättre uppdatering och roligare inlägg så fort jag funnit orken igen, tror tyvärr jag har åkt på halsfluss med så känner mig inte alls pigg. Men jag är snart tillbaka !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback