Work, work, work!

Godmorgon solstrålar!

Igår var jag ju som sagt en sabbis hon Alexandra eftersom hon hade bjut hem tjejerna på räk & vin kväll. Super trevligt. Vi satt ute och åt räkor, ost, kex, vindruvor och drack vin ( eller inte jag eftersom jag skulle köra)! Sen var det ju dags för bio. Åhh eclipse! Den var riktigt bra alltså. Jag blir alltid lika förälskad i kärleken som bella får från alla håll och kanter. Tänka sig att ha två hulkar som bråkar om änns kärlek. Inte fel de inte ;) haha!
Nej men skämt och sido den var riktigt bra och jag bara längtar tills den andra filmen ska komma nu!

Nu sitter jag här med min frukost och ska snart fixa till mig det sist eftersom jag ska iväg till jobbet. Även fast det är super varmt ute så är det ju lite disigt så då gör det ju inget att åka iväg och jobba lite. Sen efter jobbet så åker vi direkt ner till Jespers och deras sommarstuga och kommer hem i mon kväll.
Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback