Dagen shopping

Nu ska jag krypa ner för idag! Har just skypat med min efterlängtade Julia. Så nu kan jag somna gott när jag fått prata med henne och hon har fått mig på bättre humör. Misss yooou my darling!

Tänkte jag skulle slänga in lite bilder på min shopping idag. Verkar som om ni är lite nyfikna i alla fall. Ni for sova så gott sen godningar så hörs vi i mon. Natti natt




Mina två fina köks handdukar med rosor på. Lite manliga är dom ju allt med eftersom det är svart, vitt och grått ;) man måste ju tänka på allt.



Köpte ett tre pack med guld ringar men så kunde jag inte låta bli att köpa dom i silver också.
Sen köpte jag två nya rosa fina kuddar som jag ska ha i sovrummet sen.



Ett jätte fint guld halsband som jag inte kunde låta bli att få med mig hem. Jag har ett liknande som jag köpte i thailand som jag bara älskar men som är mer åt silver hållet.
Det är ihop flätat med pärlor och lite annat. I like!



Till sist så köpte jag med mig ett "pösigt" svart linne som är mycket mycket snyggare på och om man har ett skärp till. Sen bara en enkel svart klänning som man kan ha och springa runt i.
Dom syns ju inte så jätte bra på bilden men men.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback