Räkor, vin och bio!

Hallå sunshines!

Idag har vart en helt underbar dag. Har bara luggit på stranden och haft det skönt hela dagen med min skatt. Så det ska vara en solig dag när man är ledig. Blev till och med så att jag badade två gånger så de va inte illa av mig.
Nu ska jag strax åka ivög till Alexandra hönan som ska ha lite räk och vin kväll hemma hos sig. Det ska bli super trevligt. Men tyvärr måste jag gå vid halv nio ungefär efter som jag ska på bio med Caroline, Fanny och Lollo. Nu ska jag äntligen få se Eclipse. Åhh jag tror den kommer vara super bra så det återstår att se. Så denna dagen kommer bli ett perfekt slut på. Så ha en fortsatt bra fredag mina gullungar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback