Maxiklänning på!

Good morning babes!

Har sovit som en stock i natt men ändå så var det ganska segt att ta sig upp. Men men det var bara att pallra sig upp eftersom jag snart ska iväg till jobbet. Idag blir det jobb mellan 9.30-16.00, väldigt bra tid tycker jag allt. Sen efter jobbet ska jag nog träffa gullungen Alexandra som jag inte träffat på ett tag. Det är svårt att få ihop tiderna när båda är hårt arbetande kvinnor just nu. Haha.

Idag fick det bli min svarta maxiklänning med ett silver halsband och självklart är min älsklingens ring på. Får se om jag får panik av att ha en långklänning på jobbet annars får jag väl byta, men tror nog jag ska klara av det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback