Måndag!

Godmorgon gullungar!

Jag är helt slut om jag ska vara ärlig. Vi har verkligen jobbat på som bara den nu i helgen med lägenheten. Men ett jätte stort tack ska absolut Jesper pappa Jonas ha eftersom han har vart nu i två dagar från morgon till kväll och hjälp oss, Tack vare honom som vi har kommit så långt. Och Lucas ska med ha ett stort tack som hjälpe oss med en släpkära och med flytten igår.

Så nu har vi ett rum som är "nästan" färdigt! Vardagsrummet! Det blev så mycket bättre än jag hade tänkt mig faktist. Med soffan, lampan, mattan, tv och tvbänken, det så himla bra. Det känns jätte bra att ha kommit så här långt på så kort tid så nu är det bara att fortsätta med resten! Men nu ska jag iväg till jobbet så hinner inte sitta här mer. Så skriver mer senare ikväll och till och med kanske slänger in några bilder så ni får se resultatet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback