Ledig

Idag har det vart fullrulle hela dagen. Började med tandläkren vid 10 sen åkte jag och handlade eftersom jag skulle hem och baka en tårta till mormor sen köpa blommor till henne. Sen var det bara att åka iväg och fika hos henne en stund och sedan vidare. Så idag har vi köpt färg till lägenheten, lite av det sista vi behövde från ikea och så.

Sen var det bara iväg och vattna blommorna hos min farbror och sen hos min farmor eftersom jagg har lovat att göra det nu när dom är borta. Sen åkte vi hem till mig och vattnade blommorna där och packad för att sef´dan åka vidare till habo där vi nu befinner oss.
Haha ni hör ju, en ledig dag blev inte så ledig ändå.

Eftersom vi har hjälp till att vattna blommorna ooch så nu när Jespers mamam och pappa vart borta så fick vi en jätte fin present. Två silver ljusstakar som kommer bli så himla att ha i hallen sen. Jag blev verkligen jätte glad eftersom jag har letat efter några bra ljusstakar att ha där. I liike!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback