Gissa vad ?! .. Work !

Hallå sunshines!

I natt har jag knappt kunnat sova. Bara luggit och vänt och vridigt på mig. Det är nog tack vare min förbaskade hals som håller på att värka så in i. Men men det var bara att hoppa upp och försöka komma igång med dagen. Idag är det jobb mellan 14.00-20.00, så nu innan ska jag bara laga lite mat som jag kan slänga i mig innan jag ska åka sen efter jobbet vet jag inte än va jag ska hitta på. Får se lite vad som händer.

Idag är det bara en vecka kvar! En vecka, helt galet va fort tiden har gått ändå. Vi har ju vetat att vi skulle få lägenheten sen typ lite efter thailand där i februari så man har ju tänkt på det ett tag nu. Men nu är det inte långt kvar alltså. Det ska bli så himla kul så jag längtar som bara den!




Linne - svart "pösigt"  h&m
jeans leggins - gina
guld smycken - h&m



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback