En vecka kvar

Nu kom jag äntligen hem från jobbet. Idag har jag vart lite seg så ikväll blir det nog bara en lugn och mys kväll för min del. Jag ska snart ställa mig och laga lite mat som jag kan ha med mig till jobbet. Jag hoppas min skatt kommer hem ikväll så jag slipper sova själv.

Idag är det bara en vecka kvar tills vi äntligen åker! Åhh sol och bad och massa god mat, det kommer bli så himla skönt. Och att vi är nio personer som ska åka ihop och ha en riktigt bra semester kommer bli riktigt kul och särskillt mysigt när man ska ut och äta på kvällarna. Så kroatien snart kommer vi ;)

Haha det märsk ju att jag tycker det är kul att hålla på med bilderna ;) Så här skönt ska vi ha det när vi åker nästa vecka! "bilderna är från thailand, januari-februari"


Kommentarer
Postat av: Anne

Du är för go Johanna! Vi längtar lika mycket också. kramar

2010-07-16 @ 01:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback