Efva Attling

Hej gosingar!

Nu när jag kom hem efter jobbet så hade älsklingen överraskat mig med att börjart städa här hemma och börjat laga mat. Åhh så himla skönt att bara få komma hem och sätta sig ner och lugna ner sig och inte behöva tänka på att man måste ställa sig och laga mat eftersom man måste ha matlåda med sig! Han är allt bäst min skatt.

Tänkte visa er vad som döljde sig i min lilla Efa Attling ask. Min älskade ring. Den är så himla enkel, stilren och jag bara älskar den. Så tack bästa mamma för min super fina ring. Den kommer bli min nya lilla favorit som kommer få pryda mitt lilla finger. (blev tyvärr inga bra bilder men det får duga sålänge)


Kommentarer
Postat av: sofia

heeej :) Hur är de? Vad kostar en sådan ring, eller vågar man fråga de? Den va sjukt snygg :) kram

2010-07-14 @ 13:11:43
URL: http://sofianorborg.blogg.se/
Postat av: Johanna

Den kostar 1400 kr. Ja den är jätte fin jag bara älskar den :) puss

2010-07-14 @ 14:36:39
URL: http://johannaholmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback