Collage!

Hej babes!

Kom hem för en stund sen efter att ha kör hem Alexandra stumpan.
Min dag började med jobb vid 9.30-16.00. Sen hämtade jag upp pärlan i stan så åkte vi först till ica maxi och köpte brassestolar sen följde hon med mig så jag kunde vattna blommorna hos min farmor och sedan hos min farbror. Sen åkte vi vidare hem till mig, så vi satte oss ute i solen lite och bara tjötade. Sen resten av kvällen blev det massa prat, skratt och matlagning, vilket har vart jätte trevligt.


Alexandra hjälpte även mig att ladda hem ett program så jag kunde göra lite collage. Så jag har testat och göra ett eget nu och eftersom hon hjälpte mig så fick det bli ett på oss två :) Det var ett mycket bra och roligt program allt, så de kommer jag nog fortsätta att lägga mina bilder i.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för program? :) blir jätte fint ju.

2010-07-15 @ 00:29:29
URL: http://idaclasen.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur och vart har du laddat ner det? :)tacksamm för svar

ps. en skitrolig blogg som jag läsaer så fort du uppdaterar.

2010-07-15 @ 13:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback