Before and after

Försökte slänga in ett inlägg innan jag åkte till jobbet i morse men det funkade de inte så får ta det nu istället. Idag var min sista jobbdag innan semesten. SÅ nu är jag ledig i två veckor! Så himla skönt. Så idag var det jobb mellan 11.00-16.00 sen gick jag en snabbis på stan och sen åkte och handlade lite.

Så nu har jag hunnit med lite här hemma som laga mat, städa ocg fixat lite. Så i morgon blir det att börja tvätta alla kläder som jag ska ha med mig till kroatien eftersom vi åker på torsadag. Tiden går så himla fort.

Tänkte jag skulle visa er vårat vardagsrum. Det är ju inte helt klart än men bjuder på så långt som vi har kommit. Tog efter bilderna vid 11 tiden igår kväll så det är därför dom ser ganska mörka ut. Det är mycket ljusare i verkligheten. Enjoy



Kommentarer
Postat av: ida

så himlans fint blir de!!!

2010-07-21 @ 19:06:41
Postat av: Emma

Åååh! Vad fint det blir! :)

2010-07-21 @ 19:44:17
URL: http://emmamelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback