a lot of work

Hej babes!

Nu är jag tillbaka igen. Denna veckan är det fullfart med jobb. Jobbar nämligen måndag till söndag och nästa vecka tisdag till lördag. Så ganska full fart just nu. Känns lite som man inte hinner med allt för mycket annat just nu men de gör inget för de är skönt att ha massa jobb i alla fall.

Så fort jag hade sett filmen eclipse så började jag med att läsa boken. Jag läste ju ut dom två första när jag var i thailand så nu har jag börjat på den tredje. Tycker det är ganska bra gjort av mig eftersom jag inte är personen som är så förtjust i att läsa.
Nu tänkte jag hoppa ut i solen lite innan det är dags att göra sig i orning. Ha en bra dag godingar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback