Varma bangkok!

Hej babes!

Nu sitter vi har i varma Bangkok pa vart fina hotell. Men tanken ar ju att bara stanna har i natt och sedan i mon flyga ner till Krabi! Men ni kan nog inte fatta hur skont det ar att fa bada och ha de skont medans ni andra fryser i kalla sverige. Flygresan gick mycket bra och vi landade i bangkok vid 4 tiden och var val frame vid vart hotell strax innan fem. Alltsa pa deras tid. Men ikvall nu har vi bara haft de skont och badat och atit gott. Sa jag hoppas ni har det bra dar hemma.
Sa fort satt kolla in har eftersom jag ska forsoka uppdatera sa gott de gar!




Gubben pa flygplatsen!



Jag pa flygplatsen




Jag i varan morronrock och tofflor pa hotellet



Jag innan middagen



Gubben efter middagen, vid hotellet



Vid poolen pa kvallen!


Det kommer ju komma finare och kanske roligare bilder att kolla pa nar vi ar nere i krabi, sa jag ska forsoka fa tag i en dator sa mycket jag kan sa ni kan folja varan resa!



Kommentarer
Postat av: emma

åååh gumamn ha det så himla mysigt!!! ni komemr verklgien få en oförglömlig resa! saknar dig bby<3

2010-01-13 @ 19:28:27
URL: http://emmashappening.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh så härligt :)

2010-01-13 @ 19:47:13
Postat av: Anne Stendahl

Vad härligt det ser ut! Man blir bara lite avundsjuk! Skönt att resan gick bra. Ha nu en riktigt avkopplande och skön semester. Det är ni värda. Jättekul att följa er här. Kramar Anne o Jonas

2010-01-13 @ 23:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback