Va fort det kan gå ?!

hej mina kära läsare!

Som ni kanske förstod så gick min kära farfar bort igår natt. Så hade vekligen ingen lust att skriva här igår mer än att hedra honom med en bild! Det var en himla jobbig dag igår och sån himla hemsk tajming eftersom att jag och Jesper åker nu på tisdag! Känner mig inte så jätte taggad just nu men de kanske inte är konstigt! Men vi ska försöka se om dom kan sjuta upp begravningen tills vi har kommit hem så jag får vara med på den om de går. Vill ju inte missa den, även fast de är så himla sorgligt och ingen rolig sak så vill man ändå så vara där för att få säga hejdå till honom! Så vila i fred farfar lilla! Vi kommer sakna dig, du var en riktigt bra man.


Igår var det bara jobb en liten stund på dagen sen var det bara att åka hem inte göra något. Hade ingen ork till nåt efter jobbet. Och lika så idag blir det jobb, min sista jobb dag nu på en hel månad! Haha ganska skönt ändå för sen när jag kommer hem är jag fit for fight igen :)  Sen ska jag faktist börja packa så jag märker om det är något jag måste köpa innan jag åker så hinner jag ju de på måndag!
Men ha en bra dag godingar!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback