Sol och bad !

Va kul att ni tycker om nar man lagger upp bilder! Haha man marker direkt att det ar manga mer som ar inne och kollar da, vilket alltid ar kul. Just nu kom vi tillbaka efter en svang pa stan med mat och lite annat fick infor sondag da vi aker till koh lipe i nagra dagar! Som vanligt har vi haft bra vader har sa vi akte till prah nag idag och solade och badade. Sen nar vi kom till bara till ao nag sa tog Jesper lite massage och jag fixade naglarna och fotterna. Sa idag bjuder jag inte pa sa jatte mycket bilder tyvarr eftersom det tar san himla tid att lagga upp alla men nagra i alla fall.
I mon ska vi ju gora en utflykt med, vi ska ju rida elefant och bestiga ca 3000 trappsteg och lite annat i junglen sa da lar jag komma med lite bilder efter de. Men som sagt ni vet att vi lever och forsatt kolla min blogg. Tycker det ar himla kul att ni ar trogna lasare aven fast man ar borta.



Varldens sotaste lilla kille. Jesper bara alskar honom och han lika sa. Sa idag nar vi gick forbi honom igen sa sprang han fram och kramade honom och blev jatte glad och som vanligt nar vi skulle ga sa borjade han grata. Jag dar sa sot ar han, vill ta med honom hem!



Jag och plutten i varmen !



Vi tva!



Puss !



Mina fotter, rosa med blommor och parlor.



Samma rosa som pa tarna och aven har med blommor.



Avslutade kvallen med en god glass!


Jag kan tyvarr inte vanda mina bilder har i thailand sa ni far forsoka sta ut med de anda tyvarr! Kanske kan ga pa nagon annan dator! Men som sagt detta far ni noja er med idag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback