Snart är det dags!

Hej babes!

Nu åkte just Julia pärlan hem. Hon kom till mig efter sitt jobb innan, så vi fick lite til ihop nu innan jag åker i alla fall :) Hon är bäst.
Innan det så var jag och pappa och fixade mitt abonomang och min iphone .¨Den fanns inte hemma så jag får den om två veckor men det gör ju inget för jag hade ju inte tänkt att använda den förens jag kommit hem ändå. Så när jag kommer hem så kommer en ny mobil att vänta med :) Det gillar vi!

Nu är nog allt packat och klart, så ska bara se vad jag ska ha på mig i mon när vi åker. Det är ju ganska jobbigt just de med kläderna när man åker nu när det är så kallt här men så varm där. Men de löser sig väl. Nu ska jag gå och fixa de sista och kolla igenom allt igen. Sen får det bli att försöka sova! Så god natt mina kära läsare så hörs vi i mon.




Bild: Jag och Julia på nyår!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback