Naglarna!

Good morning :)

Nu sitter jag här med min frukost och ska snart bege mig iväg och göra mina naglar. Idag får det nog bli enkla snygga ganska korts franska tror jag. Tänkte se om dom kunde måla något snyggt mönster på dom när jag ät i Thailand så då är de bäst med vanliga idag. Ska nog även korta ner dom en bra bit så man inte behöver smälla i dom så mycket så dom åker av under resan. Så vi får väl se om dom håller tills jag kommer hem ;)

Sen efter det ska jag till jobbet både på stan och a6 och hämta lite saker och även säge hejdå till godingarna där .Och sen ska jag träffa min lilla Julia och säge hejdå till henne. Kommer sakna henne jätte mycket.
Sen under dagen om min kära pappa ska in till stan något så ska vi fixa en iphone ! Jippi. Men den får ju självklart stanna hemma under resan så den inte går sönder det första den gör ! Men ha en bra dag snyggingar!


P.s, i mon åker vi ;)



Kommentarer
Postat av: Ida

Ha de nu helt underbart i Thailand. Hoppas allt går bra, o packa inte för mycket så du får plats för massvis av shopping :) fast man kan ju i och för sej köpa till en väska om de blir för mycket :D

Men som sagt ha de så himlans bra så ses vi när ni kommer hem. Ni får höra av er på nåt sätt under tiden så vi vet att ni mår bra! KRAMAR!!!

2010-01-11 @ 16:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback