Mobil

Är så himla sugen på en Iphone juste nu. Har ju en iphode touch som jag fick julen 08 och den är nästan exakt lika dan som en Iphone bara att sen saknar ring funktionen och kanske några andra funktioner. Så var och pratade lite med dom på 3 idag och det visar sig att mitt abonomang hade gått ut så att jag kan förlänga de och få en Iphone på köpet vilket gjorde mig väldigt intresserad :) Så det ska jag verkligen tänka på. Men får nog kanske ta de när jag kommer hem från thailand, hinner nog inte innan!



Kommentarer
Postat av: Nikki

Best phone ever! :) men bra att du inte tar med den till thailand för den är väldigt ömtålig.. ha en underbar resa!

2010-01-09 @ 08:37:09
URL: http://nikkijohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback