Jag blir tokig!

Just nu springer jag här och yrar om kring som en tokig höna! Jag hatar att packa och alla säger att jag ska packa lätt men va fasen hur svårt är inte de då. Känns som jag knappt packat något men ändå så ser det as mycket ut! Jag blir tokig på detta. Jag måste nog snart åka och väga väskan på pappas jobb så jag vet hur mycket det är. Haha så jag inte få för mycket ;)
Känns som jag har glömt nästan allt men jag tror jag har fått ner det, usch va jag hatar att packa. Men men det måste ju göras det med. Menn hör av mig senare och säger hur de gick ;)




Kommentarer
Postat av: JOhanna

Tack så jätte mycket Ida :) Och tack för ditt sms! Va snäll du är. Nejdå jag har just vägt min väska och den väger 11 kg men sen försvinner ju massa i väskan under tiden så de ska nog gå bra :) Ha de jätte bra här hemma så hörs vi! Puss och Kram!

2010-01-11 @ 16:50:50
URL: http://johannaholmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback