Hallå babes!

Tänkte ta lite kort om vad som har var de senaste dagarna nu!


Stockholm:  KOm ju ner på söndags kvällen och då blev det mat och vin på en mysig resturang! Och massa prat!
På måndagen blev de att tillbringa hela dagen på stan för lite shopping! Men hittade inte så mycket så det blev verkligen lite shopping ;) Fick med mig ett par skor hem, ovanligt va ?! haha. Sen bara lite smink och två par öronhängen. Men det var mysigt ändå. Sen efter det åkte vi bara hem en snabbis och piffade upp oss lite för att sedan ut och äta och dricka lite vin! Hur trevligt som helst! Haha säger bara Elefanten, sofie ;)  Sen var det dags att bege sig hem igen! Tiden gick så himla fort hade velat stanna några dagar till. Men som sagt fick ju lite tid med min pärla i alla fall. Har ju saknat henne så! Men i februari efter jag kommit hem så kommer hon hem och hälsar på, så då får jag ju se henne igen :) Det var kanon dagar i stockholm!










Onsdag:  Började med en mysig fika på bernads med Alexandra ! En trevlig sådan men även en jobbig i början! Haha eller vad säger du Alexandra ?! :) Efter ett tag med massa prat och skratt så åkte vi upp till a6. Jag fick med mig ett par öronproppar som jag ska ha på flyget, och min efter längtade jacka som jag inte vet varför jag inte köpt tidigare. Men nu har jag den äntligen :) Och så självklart lite nya underkläder. Så det var en misig förmiddag! Efter det åkte jag hem till Julia gumman! Blev att umgås med henne en stund och som vanligt blev det massa prat och skratt och så lagade hon god mat till mig med!
Resten av kvällen tillbringade jag med min kära familj hos min morfar. Var himla bra dag rätt igenom verkligen! Såna dagar gör en glad.

Torsdag: Idag var det jobb mellan 11.00-16.00. Det var inte alls mycket folk på stan idag. Dom vill väl inte gå ut i onödan antar jag för det hade inte jag velat. Sen efter det blev det en sväng på stan eftersom jag ändå så var tvungen att invänta min mamma som slutade vid 18.00. Så då hittade jag ett par vanliga jeans vilket jag i stort behov av. Och gissa vad, dom kostade bara 199 kr. HUr bra är inte de ?! Så skynda er till gina och fynda dom! Så nu ikväll blir det bara mys med älsklingen som snart kommer! Så ha en bra kväll gullungar!





Bilderna är tagna med min gamla kamera så bilderna är inte så super bra, men dom funkar ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback