Nu far ni massa fina bilder !

Hej dar hemma!

Haha far be om ursakt for den daliga upp dateringen men de senaste dagarna har vi haft fullt upp.
Det ar fortfarande 30 grader och uppat, helt underbart maste jag bara saga. Vi har vart pa lite utflykter och sen de tre senaste dagarna har vi tillbringat med Alexandra och Robin vilket har vart super trevligt! Lite synd att dom akte hem i dag dom sma turturduvorna, kommer sakna deras sallskap.

Tiden med dom hittade vi pa massa skoj, vi var ute pa poda island forsta dagen och hade skont i solen och sedan pa kvallen blev det god mat och en utgang.
Andra dagen hyrde vi en bat for killarna ville fiska. Det ar en ganska lang historia men jag gor den kort genom att bara beratta de bra. Men som sagt vi fick en hel bat for oss sjalva sa vi fiskade, haha jag och Alexandra var det basta teamet maste jag saga. Sen badade killarna lite fran baten och snorklade. Sa det var en riktigt mysig dag pa baten, helt perfekt. Efter det bliv det mat och shopping!
Sen sista dagen ( alltsa idag) Blev det bara att ligga pa starnden och ha de trevligt eftersom dom inte kunde ligga sa lange eftersoam dom var tvunga att gora sig i ordning.

Sa nu ar det bara jag och Jesper kvar har i underbara thailand, sa i mon blir det en tripp till en o sen i over morgon ska vi pa elefant riding i junglen och ga till tiger cave temper och bestiga ca 3000 trappsteg, vilker kommer bli sjukt jobbigt! Haha men de ska bli rikigt kul sa kolla garna in senare sa far ni nog se bilder pa det.

Men hoppas allt ar bra dar hemma i sverige och va kul att ni gillar att folja vara bilder och allt.







Kommentarer
Postat av: Nikki

Underbara bilder! Men Tatoon har jag inte sett, nice :) hälsa och ha det så gott!!

2010-01-21 @ 19:05:17
URL: http://nikkijohansson.blogg.se/
Postat av: johanna

fysjutton vad avis jag är!! hade bäst (vilket ni förmodligen har) ! :D pussss

2010-01-21 @ 20:20:24
URL: http://jooohannaz.blogg.se/
Postat av: emma

gullunge! ni ser ut att ha det fantastiskt! saknar dig !!!!! <3

2010-01-21 @ 20:50:55
URL: http://emmashappening.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Tre riktigt mysiga och roliga dagar :D Ses när ni är hemma, ha det underbart nu. Puss gumman!

2010-01-22 @ 05:15:22
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback