2009/2010

Gott nytt år mina kära läsare



Hoppas ni hade en riktigt bra nyår igår/natt för det hade jag! Vi hade de så himla kul, bästa nyår på länge om man säger så. Började med att allt skulle fixas på dagen med mat och massa annat så de var fullrulle redan från början! Sen åkte jag hem och gjorde mig i ordning hos Julia med henne och Jonna! Riktigt mysigt att bara få vara tjejerna först!
Sen åkte vi in till Lucas och började de roliga, så vi hade 3 rätters och massa dricka!
Sen efter all god mat och prat och kratt så var det dags för ännu mer skratt! Då blev det spel " Med andra ord" SÅ himla kul! Jag och Julia vann ju såklart! Sen fortsatte de med mer dricka, skratt och massa dans. Sen var det helt plötsligt tolv slaget vilket fick firas utanför och kolla på smällare. Sen åkte vi ner till stan till Idag och Marcus och körde de sista rycket där med dricka, skratt och dans!

Min kväll var kanon. Fick fira med mina favoriter och bara ha kul. Vi var en härlig blandning med folk men det var nog det som gjorde de så bra.
Nu fick ni höra i korta drag om min kväll. Hoppas nui får ett mycket bra år nu!









































Haha har över 600 bilder så ni får kolla lite mer på facebook sen om ni vill se mer :)









Kommentarer
Postat av: Anonym

var har du köpt din röda ring? :) grymt fin!

2010-01-01 @ 19:14:45
Postat av: alexandra

Gumman, hoppas din kväll var toppen :)

2010-01-02 @ 00:34:42
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback